Serenco breidt assortiment Powerhand garagekriks uit
Naast de 3-tons krik levert Serenco nu ook 1,5- en 2-tons garagekriks van Powerhand.
Naast de 3-tons krik levert Serenco nu ook 1,5- en 2-tons garagekriks van Powerhand.
Door de komst van EV's is de vraag naar voertuigverplaatsers de laatste jaren toegenomen. Het Amerikaans Gojak speelde daar al op in, maar gaat nu een stapje verder. Is 816 kg per wiel te weinig? Geen probleem voor de nieuwste krachtpatser in de opvallende violetkleur.
Serenco introduceert tijdens Automechanika Frankfurt 2024 een reeks innovatieve voor onderhoud aan en reparatie van EV's.
Van 19 t/m 21 april was Auto Prof in Gorinchem 'the place to be' voor de autovakman die wil horen en zien welke ontwikkelingen er gaande zijn op het gebied van techniek, uitrusting en milieu. De aanbieders van handgereedschap lieten zich ook niet onbetuigd en wisten vrijwel allemaal een primeur tevoorschijn te toveren.
We gaan een ashoes en een achterveer vervangen, een dakgreep en een injector loshalen en we gaan een zwaar (elektrisch) voertuig verplaatsen in de showroom. Allemaal klusjes die je het leven heel lastig kunnen maken. Tenzij je het juiste gereedschap hebt…
Serenco, importeur van Boxo uit Taiwan, ziet de markt van gereedschapskarren en gereedschapswanden groeien. Dat heeft niet alleen te maken met de behoefte aan meer efficiëntie, maar ook met de bouw van open en transparante werkplaatsen.
"Vroeger was alles beter", is een veel gehoorde uitspraak. Dat geldt alleen niet voor het vervangen van een batterij:motorkap openen, polen loshalen, batterij vervangen, polen weer vast zetten, motorkap sluiten en de auto start weer. En tegenwoordig?
Op 17 en 18 november organiseert AMT de vierde editie van AMT Live. Het kennisevenement waarin leren, beleven en ontmoeten centraal staat. We zijn druk bezig om de kennissessies vorm te geven. Jouw mening telt! Wat wil jij leren op AMT Live? Laat het ons weten en scoor een Serenco Powerhand 23-delige bitset.
Een klant belt voor een werkplaatsafspraak. De receptionist typt het kenteken in. Hij ziet dat de auto gekeurd moet worden en dat de klant altijd een leenauto meekrijgt. Maar wat weet hij van de technische staat van de auto? Hoe zijn die gegevens in zijn systeem terecht gekomen? En hoe zouden software, verbindingen en werkplaatsapparatuur kunnen helpen om hier nog aan efficiency te kunnen winnen? Deel je mening met AMT en scoor een Powerhand led werkplaatslamp!
Deel je ervaring en scoor gereedschap!