Gesponsord Bespaar tijd en kosten: kalibreer zelf
Bij het demonteren van een bumper heb je er al mee te maken: het kalibreren van rijhulpsystemen. Gelukkig is er een 360°-oplossing van AA-Equipment Support. Johan Rozestraten legt uit wat dat is.
Een half jaartje geleden schreven we dat AA-Equipment in Helmond de TPMS-tools van Bartec in het programma heeft opgenomen. Naast de TECH400 TPMS begint ...
Bij het demonteren van een bumper heb je er al mee te maken: het kalibreren van rijhulpsystemen. Gelukkig is er een 360°-oplossing van AA-Equipment Support. Johan Rozestraten legt uit wat dat is.
Een Volvo V40 Cross Country kampt met een vreemde storing. Als je de radio aanzet, lichten veel storingslampjes in het dashboard op. Radio uit? Niets aan de hand. Zo'n case klinkt als muziek in de oren van Nick Smits, CLEVER eXpert Partner van AA-Equipment Support. Hij pakt deze uitdaging aan en gaat op onderzoek uit.
Een autobedrijf heeft recent een Ford Galaxy met een Keyless Entry-systeem verkocht. De klant komt terug, de auto wil niet meer op contact, start niet meer en de start/stop-knop-reageert niet. Daarnaast werkt de achteruitrijcamera maar af en toe. Wat veroorzaakt het startprobleem? Het autobedrijf schakelt de hulp in van Nick Smits, CLEVER eXpert Partner van AA-Equipment Support. Hij pakt deze uitdaging graag aan.
Voor elke auto geldt dat vakkundig onderhoud alleen mogelijk is als je diagnosecomputer de auto kan uitlezen, je aan technische informatie kunt komen en de onderdelen beschikbaar zijn. Voor conventionele auto's brengt dat af en toe al uitdagingen met zich mee, maar hoe zit dat met elektrische auto's, zoals die van Tesla?