Toyota FT-Me: nieuwe kansen voor autobedrijf en werkplaats?
Een heel nieuw publiek voor het autobedrijf en de werkplaats, maakt de Toyota FT-Me dat mogelijk?
Een heel nieuw publiek voor het autobedrijf en de werkplaats, maakt de Toyota FT-Me dat mogelijk?
De nieuwe Toyota C-HR+ is een volledig elektrische SUV die zich onderscheidt door geavanceerde technologie, verschillende batterij- en aandrijvingsopties, en een indrukwekkende actieradius.
Toyota onthult een nieuwe generatie brandstofcelsysteem. Efficiënter, duurzamer en met een langere levensduur. Geschikt voor auto's, vrachtwagens en industriële toepassingen.
Een Toyota Aygo schakelt van probleem naar probleem. De MMT-versnellingsbak gaat vanzelf in neutraal bij afremmen. En een vervangende transmissie laat zich niet inleren. Kan het AMT Garageforum doorschakelen naar de oplossing?
Toyota onthult de GR Supra A90 Final Edition. Deze high-performance limited edition biedt meer vermogen, verbeterde rijeigenschappen en exclusieve upgrades.
Toyota en BMW gaan samen werken aan de ontwikkeling van een nieuwe generatie brandstofcel én verbetering van infrastructuur van waterstof. Doel is om het aanbod van personenauto's op waterstof uit te breiden.
Konden we vorig jaar melden dat Toyota experimenteerde met een elektrische HiLux pick-up op brandstofcellen, nu staat het met tien proefmodellen al bij "de laatste tests". Wat taalkundig klinkt als: hierna volgt productie. Want Toyota gelooft sterk in waterstof, met name voor Europa.
Tijdens het Kenshiki Forum van Toyota Motor Europe (TME) presenteerde een team van Toyota-executives de nieuwste geëlektrificeerde producten en technologieën van het bedrijf. Opvallend is dat Toyota daarbij niet alleen mikt op EV's, maar ook op waterstof.
Toyota en diens importeur Louwman ontwikkelden een aggregaat op waterstof om EV's op te laden op plekken waar geen laadpunten zijn.
In truckfabriek Scania bouwen ze trucks zónder bloed zweet en tranen. "Hier zul je niemand hard zien werken", zegt Matthieu van der Haar tijdens de rondleiding. Toch rollen er per werknemer tweemaal zoveel trucks de poort uit als dertig jaar geleden. Hoe dat kan? "Doe alleen die dingen waar de klant voor wil betalen."