Persoonlijk contact in een digitale wereld

Persoonlijk contact in een digitale wereld

In de showroom en werkplaats werk je hard aan klanttevredenheid. Heel goed, want tevreden klanten zijn terugkerende klanten. Hoe werk je aan de klantrelatie tussen de bezoeken door?

Tevreden klanten komen vaker terug en doen eerder herhalingsaankopen. Een APK of bandenwissel, bijvoorbeeld, maar ook het reguliere onderhoud en reparaties. Misschien kopen ze zelfs hun volgende auto bij jou. Een goede klantrelatie is dus heel wat waard. Persoonlijk contact is daarbij doorslaggevend.

Mailing, Facebook, eigen app?

Hoe behoud je dat persoonlijke contact als de klant níet in de showroom of werkplaats staat? Misschien heb je al een actieve Facebookpagina en stuur je herinneringen voor de APK en vakantiecheck. Er zijn zelfs al garagebedrijven die voor dit belangrijke contact een eigen app gebruiken. Wat is daarvan het voordeel, en wat moet je daarvoor doen?

Dat leer je in de whitepaper 'Persoonlijk contact in een digitale wereld'. Die vertelt je alles over het opbouwen en onderhouden van een sterke klantrelatie. Ook als de klant even niet voor de balie staat.

Download whitepaper: 'Persoonlijk contact in een digitale wereld'

Deze whitepaper wordt je aangeboden door Autosociaal

Lees meer over

Whitepaper: Waarom je turbo's zelf moet vervangen

Whitepaper: Waarom je turbo's zelf moet vervangen

Turbo's zijn niet de oorzaak... wel het slachtoffer Deze paper beschrijft waarom je turbo's in het vervolg altijd zelf moet vervangen!

verstuivers-testen-whitepaper-diesel-buchli

Verstuivers testen: retourlekmethode of toch niet?

De retourlekmethode voor verstuivers: hij wordt te pas en te onpas gebruikt en toch heb je er weinig aan. Hoe zit dat en wat is het alternatief?

Teco gebruikt CCD-uitlijnkoppen voor het snel en nauwkeurig positioneren van het kalibratiebord.

Kun je wel ADAS kalibreren volgens fabrieksvoorschrift?

Autonome rijhulpsystemen (ADAS) zijn sterk in opkomst en worden binnenkort verplicht bij nieuwe auto's. Wat is er belangrijk voor een juiste kalibratie en hoe kies je het juiste ADAS-kalibratiesysteem? Lees het in deze whitepaper.

Bougies monteren met een momentsleutel, waarom?

Bougies monteren met een momentsleutel, waarom?

Sinds een paar jaar zijn er dunne bougies met een schacht, die geen drukring hebben en waarvan de kenmerkende geribbelde isolator volledig glad is. Je ziet daarom in de documentatie van de fabriek, in die van HaynesPro of van Autodata steeds vaker dat je bougies met een momentsleutel moet vastzetten.  Waarom?

Met de juiste motorolie betere prestaties

Met de juiste motorolie betere prestaties

Het belang van de juiste motorolie wordt vaak onderschat. Mensen hebben over het algemeen weinig kennis van motorolie en denken ook niet dat het veel uitmaakt welk product zij gebruiken. Toch kan het gebruik van de juiste motorolie vele voordelen bieden.

Motor kapot! Wat nu? 12 aandachtspunten voor een goede oplossing

Motor kapot! Wat nu? 12 aandachtspunten voor een goede oplossing

Je hebt in de werkplaats een auto staan met een technisch probleem aan de motor. Wat ga je doen? Repareren? Reviseren? En hoe leg je dat uit aan de klant?

Kalibreren is hét nieuwe specialisme

Kalibreren is hét nieuwe specialisme

De toename van rijhulpsystemen in auto's gaat zo snel, dat er in hoog tempo een nieuw specialisme is ontstaan: ADAS-kalibratie. Maar wat moet je weten voordat je gaat investeren in kalibratiesystemen?