De race-broers Tim en Tom Coronel moeten Fource daarbij helpen. Tim Coronel ging langs bij Garage van Riel in Terheijden, de 400ste Autobandenpartner, om het heuglijke feit mede te delen.
Van Riel: “De grote voorraad, diversiteit aan keuze en de technische ondersteuning waren voor ons de belangrijkste redenen om ons aan te sluiten bij Autobandenpartner. We onderhouden een divers wagenpark en dan is een ruime keuze bij één partner fijn en overzichtelijk. De marketingondersteuning is ook mooi meegenomen”.
Doel behaald
Johan van der Hoeven, commercieel directeur van Fource, vertelt over Autobandenpartner. “Ons doel was om minimaal 400 bedrijven aan te sluiten in een half jaar en dat is gelukt. Ik ben blij om te zien dat autobedrijven zich, ondanks de pandemie, nog steeds willen ontwikkelen in kennis, kunde en marketing. Met dit concept gaan we een nog diepere samenwerking aan met onze klanten en houden we samen met hen Nederland mobiel”
Naar de consument
Met dit aantal Autobandenpartners is het nu tijd om de consument actief kennis te laten maken met Autobandenpartner en wordt de komende tijd flink ingezet op marketing. Onder andere via mijngarage.nl, sociale media en out of home-reclame.
Van der Hoeven: “Ook de garage op de hoek kan goede bandenservice verlenen, maar heeft vaak die uitstraling niet. Wanneer een autobedrijf zich aansluit, zorgen wij voor die uitstraling, maar ook voor de bekendheid bij de automobilist en een up-to-date kennis van de monteur”.
Volgens Fource is Autobandenpartner het antwoord op de steeds complexer wordende bandenmarkt. Zowel autobedrijven als automobilisten zouden door de bomen het bos niet meer zien. De (marketing)technische ondersteuning van Autobandenpartner moet beide partijen duidelijkheid opleveren.