Uit onze eerdere virtuele belronde blijkt dat de werkplaats gewoon doordraait. Met aanpassingen, dat wel. Klanten die eerder van harte welkom waren in de werkplaats mogen nu vaak de vloer niet op. Auto’s worden voorzien van stoel- en stuurhoezen en regelmatig ontsmet. De afstand tussen technici wordt bewaard en gezamenlijk lunchen is er in veel gevallen niet meer bij.
Aan de situatie gewend?
Na bijna drie weken 'intelligente lockdown' hebben we enigszins aan de nieuwe situatie kunnen wennen. Merk je dat ook in het autobedrijf? Hebben de klanten begrip voor de maatregelen en houden ze zich eraan? Hebben jullie een haal- en brengservice en hoe bevalt dit? Dan de autoverkoop, komen er nog klanten in de showroom? En wordt er echt gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een auto langs te brengen voor een proefrit?
AMT hoort het graag
Heb je antwoorden op bovenstaande vragen of heb je juist vragen waar je een antwoord op zoekt? Mail dan direct met redacteur Elco van der Meer via elcovandermeer@vakmedianet.nl. Dan maken wij er een praktisch verhaal van en helpen we jou en je collega’s met praktische tips, inzichten en antwoorden.