"OOMT biedt soms meer dan ik weet"Gesponsord
Gesponsord

Gesponsord "OOMT biedt soms meer dan ik weet"

Ruth Lokhorst van Autobedrijf Lokhorst-Zoet in Elburg liet onlangs een gastvrijheidscheck via OOMT doen om te kijken wat hun klanten ervaren en waar de verbeterpunten zitten. Dat kan veel waardevolle inzichten opleveren, ook als je juist een heel fijn bedrijf weet te runnen. "Ik zie genoeg dingen die verbeterd kunnen worden."

AMT gaf veertig jaar geleden telefoontips en -tricks. Niet alleen over doorverbinden, maar bijvoorbeeld ook: ''Spreek niet te langzaam', en: ''Niet met te hoge stem.'' Het complete artikel lees je terug op www.amt.nl

1982: ''Jan, telefoon. Een vent met een klacht!''

Veertig jaar geleden, in 1982, schreef H. Eichhorn, hoofd opleidingen en adviezen van de VAM, een artikel in AMT over de telefoon als verkoopgereedschap. Eichhorn maakte er gelijk een telefooncursus van.

Van de twee bruggen wordt de linker vooral gebruikt om extra ruimte te creëren.

Reportage: Lancia-specialist Leo Arendse al 62 jaar in het vak,...

Op zijn dertiende takelde Leo Arendse al motorblokken uit Opels. Inmiddels zijn we 62 jaar verder en is hij nog steeds in de werkplaats aan te treffen, als steun en toeverlaat voor eigenaren van een Lancia Kappa. Volgens de in het Gelderse Duiven woon- en werkzame ras-Amsterdammer de beste Lancia en misschien zelfs de beste Italiaanse auto ooit gebouwd.

De showroom is niet zo groot als destijds bij de Saab-dealer, maar met de sfeer is niets mis.

Youngtimers, maar dan anders: 'Nieuwe' Saabs uit Meppel

Dirk Koppen leek met een opleiding aan de Hogere Hotelschool niet voorbestemd om in de voetsporen van zijn vader te treden die actief was in de schoenenbranche. Na het afronden van zijn studie in 1988 koos de jonge Koppen er toch voor om 'in de schoenen' te gaan. Niet vermoedend dat dit vele jaren later in Meppel zou leiden tot Saab Partners en Saab Youngtimer Lease.

Mirjam van der Rijt

Column Mirjam van der Rijt: Band of binding?

Marge maken in je werkplaats, dat doe je niet met het verkopen van banden. Dat is een service geworden die je verleent aan je klanten om ze in je werkplaats te houden. Niet omdat je daar nog wat mee kunt verdienen. De band die je opbouwt met je klant, dát is waar het om gaat.

Met Auto Track Online Kopen bereikt het onafhankelijk autobedrijf een groep potentiële kopers, die zij anders niet of moeilijk zouden kunnen bereiken.

AutoTrack 'Online Kopen' kans voor het autobedrijf

Steeds meer consumenten willen hun grote aankopen online aanschaffen, ook hun auto. Bedrijven als Autohero en Bynco spelen succesvol in op die behoefte. Met de nieuwe service van AutoTrack 'Online kopen', weet de consument ook online zijn weg naar jouw voorraad te vinden. Kans voor het onafhankelijk autobedrijf!

Occasionportaal Autocircuit voegt zich bij AutoTrack

Occasionportaal Autocircuit voegt zich bij AutoTrack

De occasionsite Autocircuit wordt per 1 juli aanstaande ondergebracht bij AutoTrack. Automotive MediaVentions zegt het grootste bereik van Nederland te hebben en dat wordt nu nog groter.

Johan Tuinstra: "Negentig procent van de proefritten resulteert in een verkoop."

Platform 'Proefrit aan Huis' verzorgt occasion-proefritten in heel...

Ook zonder corona zou het showroombezoek gedaald zijn. Iemand die dat al tien jaar in de gaten heeft is Johan Tuinstra. Hij is de drijvende kracht achter het platform 'Proefrit aan Huis'.

Datalek RDC: Wie betreft het en wat moet je als autobedrijf doen?

Datalek RDC: Wie betreft het en wat moet je als autobedrijf doen?

Vanmorgen berichtte de NOS over een groot datalek bij RDC. Er zouden gegevens van miljoenen autobezitters te koop worden aangeboden. Hoe staan de zaken er nu voor, wat moet je doen en hoe ga je om met vragen van klanten?

Wil je branche laten weten dat ook jij van de ex-BTW advertenties afwil? Ga naar www. exbtw-wegermee.nl en teken het manifest!

Stop oneerlijke advertenties op occasionportalen: 'ex-BTW, weg ermee!'

Auto-advertenties exclusief BTW. Al jaren een doorn in het oog van ondernemers Bas Oude Luttikhuis en Martijn van Duijvenvoorde. Het mag niet, het is misleiding en oneerlijke concurrentie. Als Autotrack onlangs adverteerders de mogelijkheid biedt om zowel de in- als ex verkoopprijs te vermelden is dat de trigger voor hun manifest 'ex-BTW, Weg ermee!' Teken jij daar ook voor?