Klanten van Brezan, Dabeko en Staadegaard/TC, onderdeel van AAG Benelux, lezen alles over het virus zelf, maar zeker ook over alle bijbehorende maatregelen en steunregelingen vanuit de overheid. Heel handig is de online vraagbaak waar klanten hun specifieke vraag kunnen stellen: specialisten in diverse vakgebieden van AAG Benelux zullen deze dan snel en vakkundig beantwoorden.
Real-time updates
Op de website is de informatie gerangschikt in de onderwerpen: financieel, juridisch, personeel, marketing en overig. De afdeling Marketing van AAG Benelux coördineert de inhoud van de site en zorgt voor real-time updates zodra er nieuwe informatie beschikbaar komt.
Specialisten van AAGB op het gebied van juridische, financiële en personele vraagstukken zijn ingeschakeld om de informatie begrijpelijk te verwoorden en om specifieke vragen snel te beantwoorden.
Op de website zijn tevens corona specifieke marketing materialen te downloaden zoals posters en sociale media uitingen. De verzamelde informatie en downloads zijn vrij beschikbaar voor alle autobedrijven in Nederland. De hulp door specialisten is beschikbaar voor klanten van Brezan, Dabeko en Staadegaard/TC.
België
In België gelden hele ander regels voor de garages. Men mag daar alleen nog spoedreparaties uitvoeren voor klanten. Hierdoor zijn er veel meer garages tijdelijk gesloten. Voor de Belgische klanten staan alle Corona regels en linkjes op de www.brezan.be site.
Arjan Huesken, marketingmanager AAG Benelux: “Er is ongelooflijk veel informatie over het Coronavirus en alle maatregelen beschikbaar. Ondanks alle communicatie vanuit de overheid merken wij dat klanten nog met vragen blijven zitten. Met name specifieke branche gerelateerde vragen blijven vaak onbeantwoord.
Omdat wij onze klanten graag bijstaan, hebben we zoveel mogelijk informatie op www.garageloket.nl bijeengebracht. Indien klanten alsnog een specifieke vraag hebben, kunnen ze deze aan ons stellen: wij zorgen ervoor dat de vraag snel door de juiste specialist wordt beantwoord”.