Bosch Car Service en WESP werken samen aan datagedreven autobedrijf
Bosch Car Service en WESP werken samen om autobedrijven te ondersteunen met waardevolle data-inzichten.
Bosch Car Service en WESP werken samen om autobedrijven te ondersteunen met waardevolle data-inzichten.
Atlas, een humanoïde oftewel mensachtige robot van Boston Dynamics, moet bij Hyundai gaan helpen met autoproductie. Ook Toyota zou geïnteresseerd...
In ALLDATA Repair kan het autobedrijf nu sneller de juiste fabrieksinformatie zoeken middels het kenteken van de auto.
Axalta introduceert Nimbus: een cloudplatform waarmee het schadeherstelbedrijf toegang heeft tot alle diensten van Axalta en zo tijd en geld kan...
Duitse onderdelenfabrikant ZF kondigt een nieuw werkplaatssysteem aan dat de communicatie met klanten moet automatiseren, genaamd ZF[pro]Manager.
De APK wordt wel de levenslijn van het autobedrijf genoemd. Logisch, de keuring trekt de automobilist periodiek het autobedrijf in. Maar hoe...
In 40 jaar tijd kan er veel veranderen. Hans van Leur richtte in 1983 een onafhankelijk autobedrijf op. Van een universele lokale garage is het...
Operationele zaken in een autobedrijf kunnen efficiënter, sneller, makkelijker, maar ook: leuker. Dat zeggen Ron Lelieveld en Remco Schoenmaker van...
Columnist Mirjam van der Rijt benadrukt het belang van investeren in de werkplaats van morgen. Want alleen daarmee blijf je bij én kun je je...
Er komt heel veel af op de universele werkplaats. Hella gaf klanten, dealers en de internationale media een kijkje in de toekomst tijdens het Hella...